„Sensobus‘as“ - mobili juslinių tyrimų laboratorija

New sensobus general
„Sensobus‘as“ – unikalus rinkos tyrimų įrankis, leidžiantis mums geriau suprasti vartotojų prioritetus renkantis duonos gaminius. Puikią įrangą turinti analitinė laboratorija ant ratų gali atvykti pas jus ir greitai nustatyti, kokio skonio produktus linkę rinktis vartotojai.

Šiuo metu Europos bei Šiaurės Amerikos rinkose veikiantys „Sensobus'ai“ gali apklausti iki 350 vartotojų per dieną ir pagal jų nuomonę nustatyti juslinius prioritetus. Šią informaciją analizuoja mūsų tyrimų specialistai, vėliau jums pasiūlysiantys tinkamiausius produktus ir konkrečius sprendimus, kurių nori jūsų vartotojai.  

Pirmoji tokia laboratorija pradėjo darbą prieš septynerius metus ir priminė Londono senojo stiliaus autobusą, kurio vidus buvo rekonstruotas į nedidelę laboratoriją. Nuo tada pradėjome autobusus kurti pagal šiuolaikinius modernios juslinių pojūčių tyrimo laboratorijos reikalavimus, kur lankytojams sukuriama palanki atmosfera patirti maisto ragavimo malonumą.

Įėję į mobiliosios skonio tyrimo laboratorijos autobusą vartotojai kviečiami prie vienos iš aštuonių atskirtų degustavimo vietų, kuriose pristatomi kepinių, konditerijos gaminių ir šokolado prototipai. Tuomet vartotojams užduodami klausimai apie tai, ar produktas sužadina apetitą, kurį gaminį rinktųsi, kiek sutiktų už jį mokėti ir panašiai. Išanalizavę gautus atsakymus, galime klientams tiksliai atsakyti, kurie produktai ir dėl kokių savybių labiausiai patiko klientams, taip užtikrinant, kad nauji produktai atitiks rinkos lūkesčius ir bus populiarūs.

Vartotojų pasirinkimo kriterijai nuolat kinta ir labai dažnai priklauso nuo vietovės. Mobiliosios skonio tyrimo laboratorijos autobusas padeda atlikti labai koncentruotą analizę ir geriau suprasti vartotojų pasirinkimo kriterijus. Be to, tyrimai atliekami būtent ten, kur vartotojai kasdien perka maisto produktus. Šiai laboratorijai vadovauja profesionalių analitikų komanda, kuriai padeda tinkamus instrumentus turintys tyrimų ir plėtros grupės darbuotojai. Taip, remiantis analizės rezultatais, parduotuvių lentynas pasiekia būtent tie produktai, kuriuos renkasi patys vartotojai.

Ar žinote, kad...

Ar žinote, kad pirmą kartą „Sensobus‘as“ Lietuvoje lankėsi 2012 m. pavasarį. Kasmet atliekame įvairius vartotojų skonio tyrimus duonos, konditerijos, šokolado, ledų bei jogurtų kategorijose.