Juslinė analizė

Nors klientai visada džiaugiasi gavę galimybę paragauti skanių produktų, jie ne visada žino kaip apibūdinti ir įvertinti savo reakciją į gardėsį. Svarbu paminėti, kad degustacijos metu jų įspūdžiams įtakos turi ir tokie išorės veiksniai kaip vieta, socialinė aplinka arba informacijos apie produktą pateikimas – pavyzdžiui etiketė, įpakavimas ar degustavimo vietos apipavidalinimas.

Juslinė analizė yra vienas pagrindinių instrumentų, naudojamų kuriant inovacijas ir naujus produktus

Ir visgi siekiant būti sėkmingais rinkos dalyviais, labai svarbu žinoti, ko nori pirkėjai. Bandymas išsiaiškinti, ką išties galvoja klientai – labai sudėtinga ir tuo pačiu itin svarbi užduotis. Siekdami ją palengvinti ir gauti tiksliausius rezultatus, mes įkūrėme savo "Juslinės analizės" laboratoriją.

Juslinės analizės programa mums padeda efektyviai rinkti informaciją bei susipažinti su daugiau kaip 100 000 vartotojų nuomone visame pasaulyje. Programos dėka galime greitai sužinoti, kokie yra vartotojų prioritetai, kaip jie vertina produktus ir kas yra iš esmės svarbu tiek mūsų, tiek jūsų sėkmei. Patyrę specialistai kruopščiai įvertina biologinius ir psichologinius atsakus į produkto skonį, išvaizdą, tekstūrą. Išanalizavus visus duomenis, padarytos išvados pateikiamos mūsų klientams, kad padėtų priimti sprendimą dėl tinkamiausių produktų tobulinimo, gaminimo bei įvedimo į rinką.