20 birž. 2022
Šiandien sparčiai besivystančioje maisto pramonėje kuriant naujus produktus labai svarbu suprasti vartotojus. „Puratos“ didžiuojasi būdama viso to dalis . Mes siekiame sujungti ilgametę patirtį su naujovėmis ir tendencijomis, kad maisto ateitis taptų realybe šiandien. Štai kodėl daugiau nei prieš 10 metų sukūrėme savo vartotojų tyrimų iniciatyvą -"Taste Tomorrow".
Taste Tomorrow yra didžiausia pasaulyje ekosistema, skirta suprasti vartotojus. Stebėdami vietinį ir pasaulinį vartotojų elgesį, požiūrį ir pasirinkimus, galime atrasti vertingų ir išsamių įžvalgų. Tai leidžia mums sekti tendencijų raidą ir atskleisti naujas.
Taigi, kaip mes gauname šias vertingas įžvalgas ir kaip jos gali suteikti mūsų klientams daugiau galimybių? Pasigilinkime į nuostabų „Taste Tomorrow“ pasaulį.
Galime išskirti tris pagrindinius reikšmingus vartotojų įžvalgų elementus. Naudodami Taste Tomorrow analizuojame tendencijas trimis lygmenimis bei ryšius tarp jų.
Ši sistema suteikia mums idealų analitinį modelį, leidžiantį prognozuoti ir interpretuoti tendencijas bei atrasti svarbių įžvalgų, leidžiančių nustatyti trumpalaikes, vidutinės trukmės ir ilgalaikes naujovių galimybes.
Nuspėti ateitį nėra lengva, tai gali būti pats sunkiausias darbas. Taste Tomorrow yra unikalus ir įžvalgus įrankis kepėjams, konditerijos ir šokolado gamintojams, leidžiantis jiems būti arčiau klientų. Surinkti duomenys padeda mums atrasti pasaulinę maisto pramonės perspektyvą šiandien ir numatyti, kur ji gali pakrypti rytoj.
„Puratos“ savo sėkmę vertina klientų sėkme. „Taste Tomorrow“ mums leidžia viso pasaulio maisto kultūrų patirtį paversti naujomis galimybėmis.
Norite sužinoti daugiau? Sužinokite daugiau apie „Taste Tomorrow“ ir atraskite šiandien naujas galimybes.