Kaip užsisakyti internetu naudojantis „MyPuratos“

UŽSISAKYKITE INTERNETU SU „MY PURATOS“ PASKYRA 

„My Puratos“ yra paprasta internetinių užsakymų platforma, siūlanti įkvėpimo, lankstumo ir patogumo kepėjams, konditeriams ir šokoladininkams. Galite užsisakyti mėgstamiausius „Puratos“ ingredientus internetinėje parduotuvėje ir pasirinkti, kada ir kur norite, kad jie būtų pristatyti! 

Kaip „My Puratos“ vartotojas, galite: 

  • Atrasti visą „Puratos“ produktų asortimentą, įskaitant kainas ir informaciją apie atsargas 
  • Užsisakyti visą parą 24 valandas per parą / 7 dienas per savaitę 
  • Mėgautis išskirtinėmis akcijomis
  • Lengvai pakartotinai užsisakyti Išsaugoti mėgstamiausius receptus 
  • Tvarkyti užsakymus ir sąskaitų faktūrų istoriją internetu 
  • Mokėti internetu
Website Image 1920x750 px

Kaip susikurti paskyrą?

Norėdami naudotis „Mano Puratos“, pirmiausia turite susikurti paskyrą. Vos keli žingsniai iki pirmojo užsakymo! 

Kaip užsisakyti internetu?

Ar jau sukūrėte paskyrą? Puiku! Pateikite savo pirmąjį užsakymą internetu dabar. 

FAQ

  • Paskyros sukūrimas
  • Naudojimas ir naršymas
  • Užsakymas
    • Užpildžiau registracijos formą ir nustatiau slaptažodį, bet negavau patvirtinimo el. laiško paskyrai aktyvuoti. Pirmiausia nepamirškite patikrinti, ar patvirtinimo el. laiškas yra jūsų pašto dėžutės aplanke „Nepageidaujamas paštas“. 

      Jei jo nerandate, susisiekite su mumis el. paštu.

    • 1 veiksmas: Viršutiniame dešiniajame kampe spustelėkite „MyPuratos“, o tada – „Registruotis“. 

      2 veiksmas: 

      Jei jau esate „Puratos“ klientas: 

      Įveskite savo kliento numerį (jį rasite sąskaitoje faktūroje) ir el. pašto adresą, tada nustatykite slaptažodį. 

      Jei niekada nieko nepirkote iš „Puratos“: 

      Įveskite savo įmonės informaciją ir el. pašto adresą, tada nustatykite slaptažodį. 

      Prieš spustelėdami mygtuką „Registracijos užklausa“, nepamirškite pažymėti langelio „Patvirtinu, kad perskaičiau ir sutinku su „MyPuratos“ duomenų apsaugos politika“. 

      3 veiksmas: Gausite el. laišką su nuoroda, skirta aktyvuoti paskyrą. 

      Jei el. laiško negavau, nepamirškite patikrinti savo pašto dėžutės aplanko „Nepageidaujamas paštas“. 

      Spustelėkite el. laiške esančią nuorodą ir jūsų paskyra bus aktyvuota. Galėsite prisijungti prie „MyPuratos“.

    • Taip, tai visiškai įmanoma. Vienoje paskyroje gali būti keli el. pašto adresai, susieti su skirtingais vartotojais. Visi užsakymai bus pateikiami per tą pačią paskyrą ir visi vartotojai matys tą pačią informaciją.

    • Net jei dar nesate „Puratos“ klientas, galite užsiregistruoti „MyPuratos“ naudodami šią nuorodą. Atlikę visus registracijos formoje nurodytus veiksmus, gausite el. laišką, kuriuo reikės patvirtinti jūsų el. pašto adresą. Atlikę šį veiksmą, galėsite prisijungti ir pradėti naudoti savo „MyPuratos“ paskyrą.

    • Norėdami pakeisti slaptažodį, spustelėkite „MyPuratos“ piktogramą viršuje dešinėje, tada „Prisijungti“ ir galiausiai „Pamiršote slaptažodį? Atkurti“. 

      Jūsų slaptažodis yra griežtai konfidencialus. Jį galite pakeisti tik jūs.

    • Šiuo metu tai neįmanoma. Ateityje galėtume apsvarstyti galimybę pasiekti kelias paskyras tuo pačiu el. pašto adresu / vartotojo vardu. Šiuo metu, jei turite dvi ar daugiau parduotuvių, kurių kiekviena turi skirtingą PVM mokėtojo kodą, turėsite susikurti skirtingas paskyras „MyPuratos“.

    • Užpildžiau registracijos formą savo kliento numeriu ir el. pašto adresu bei nustatiau slaptažodį. Tačiau spustelėjęs „pateikti registracijos užklausą“, gavau pranešimą, kad mano paskyros sukurti nepavyko ir kad turiu pateikti papildomos informacijos. Kuriant „MyPuratos“ paskyrą, patikriname, ar jūsų kliento numeris ir el. pašto adresas atitinka mūsų sistemoje įvestus duomenis. Tokiu atveju jūsų paskyra bus sukurta automatiškai. 

      Tačiau gali būti, kad jūsų nurodytas el. pašto adresas yra naujas ir nesutampa su anksčiau užregistruotu el. pašto adresu. Arba tiesiog jūsų el. pašto adresas niekada nebuvo registruotas mūsų sistemoje. Tokiais atvejais prašome pateikti papildomos informacijos, kad įsitikintume, jog užklausa pateikiama iš jūsų ir niekas nebando pasisavinti jūsų tapatybės. Gavę ir patikrinę šią papildomą informaciją, galėsime tęsti jūsų paskyros aktyvavimą. Jei po 3 ar 4 darbo dienų vis dar neturite prieigos prie „MyPuratos“, nedvejodami susisiekite su mumis el. paštu arba paprašykite savo atstovo atnaujinti jūsų paskyrą.

    • 1. Eikite į receptų skyrių: 

      2. Jei jus domina receptas, spustelėkite širdelę viršuje dešinėje. Kai širdelė užpildyta, tai reiškia, kad receptas buvo pridėtas prie jūsų mėgstamiausių. 

      3. Norėdami grįžti į savo prietaisų skydelį ir peržiūrėti išsaugotus receptus, spustelėkite „Mano erdvė“, tada „ManoPuratos pagrindinis puslapis“. 

      4. Kairėje pusėje esančiame meniu spustelėkite „Mano mėgstamiausi receptai“.

    • Kad naršymas „MyPuratos“ būtų optimalus, patariame nenaudoti „Internet Explorer“ ir naudoti kitas naršykles, pvz., „Chrome“, „Firefox“ arba „Safari“. 

      Norėdami atsisiųsti „Google Chrome“, spustelėkite čia. 

      Norėdami atsisiųsti „Firefox“, spustelėkite čia. 

      Norėdami atsisiųsti „Safari“, spustelėkite čia.

    • Dar nesukūrėme „MyPuratos“ programėlės. 

      Geros žinios yra tai, kad „MyPuratos“ galima pasiekti iš bet kurio įrenginio: kompiuterio, planšetinio kompiuterio ar mobiliojo telefono. Ji prisitaiko prie jūsų ekrano dydžio. Jei naršote mobiliajame telefone, nepamirškite naudoti centrinio meniu, kad galėtumėte naršyti po skirtingus skyrius.

    • „Android“ sistemoje

      Naršyklėje atidarykite „MyPuratos“, tada spustelėkite tris mažus taškelius viršuje dešinėje; 

      Pasirinkite parinktį „Pridėti prie pagrindinio ekrano“. 

      Spustelėkite „Pridėti“. 

      Šaukinys bus pridėtas prie pagrindinio ekrano. 

      Spustelėkite jį, kad tiesiogiai pasiektumėte savo „MyPuratos“ paskyrą.

    • Norėdami patekti į „MyPuratos“ valdymo skydą, spustelėkite „MyPuratos pagrindinis puslapis“. Kairėje pusėje esančiame meniu spustelėkite „Mano akcijos“. Ten galite matyti visas savo išskirtines akcijas.

    • Jau prisijungiau prie „MyPuratos“ iš savo kompiuterio. Ar galiu prisijungti ir mobiliajame telefone? 

      Taip, galite prisijungti keliuose įrenginiuose vienu metu naudodami tą patį prisijungimo vardą ir slaptažodį. 

      Jei į krepšelį įdedate prekę iš kompiuterio, tiesiog atnaujinkite puslapį mobiliajame telefone, kad pamatytumėte atnaujintą krepšelį.

    • Norėdami pakeisti el. pašto adresą, turite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba. Mes pašalinsime senąją paskyrą ir galėsite vėl užsiregistruoti kaip „esamas klientas“. Jūsų naujoje paskyroje duomenys liks nepakitę.

    • Norėdami peržiūrėti gaminių techninę informaciją, pirmiausia turite prisijungti. Tada eikite į gaminio puslapį ir spustelėkite „Dokumentai“, esantį po gaminio paveikslėliais, kad atsisiųstumėte ir peržiūrėtumėte techninį duomenų lapą.

    • 1. Eikite į receptų skyrių: 

      2. Jei jus domina receptas, spustelėkite širdelę viršuje dešinėje. Kai širdelė užsipildo, tai reiškia, kad receptas buvo pridėtas prie jūsų mėgstamiausių. 

      3. Norėdami grįžti į savo prietaisų skydelį ir peržiūrėti išsaugotus receptus, spustelėkite piktogramą „Mano erdvė“. 

      Tada spustelėkite centrinį meniu ir galiausiai „Mano mėgstamiausi receptai“.

    • „iPhone“ telefone

      ši parinktis galima tik naudojant „Safari“.

       Atidarykite „MyPuratos“ naudodami „Safari“, tada spustelėkite ekrano apačioje esančią piktogramą su rodykle į viršų;

      Pasirinkite parinktį „Pagrindiniame ekrane“; 

      Spustelėkite „Pridėti“; 

      Nuoroda bus pridėta prie pagrindinio ekrano. Spustelėkite ją, kad tiesiogiai pasiektumėte savo „MyPuratos“ paskyrą.

    • Norėdami pasiekti „MyPuratos“ valdymo skydą, spustelėkite „MyPuratos pagrindinis puslapis“. Kairėje pusėje esančiame meniu spustelėkite „Mano sąskaitos faktūros“. Ten galite pamatyti sąskaitų faktūrų sąrašą su išsamia informacija ir atsisiuntimo parinktimi.

    • Kompiuteryje

      Norėdami naršyti po skirtingus „MyPuratos“ skyrius, naudokite kairėje esantį meniu. 

      Planšetiniame kompiuteryje arba mobiliajame telefone

      Norėdami naršyti po skirtingus „MyPuratos“ skyrius, naudokite centrinį meniu.

    • Jei jau esate klientas (turite galiojantį kliento numerį): pabandykite atsijungti ir vėl prisijungti prie savo paskyros. 

      Norėdami atsijungti, viršuje dešinėje spustelėkite „mano erdvė“, tada „atsijungti“. 

      Tada viršuje dešinėje spustelėkite „MyPuratos“ ir tada „prisijungti“. 

      Jei jau bandėte atsijungti ir vėl prisijungti, bet vis tiek nematote įprastų produktų, susisiekite su mumis.

    • Taip, jūsų kliento numeris yra susietas su jūsų paskyra, todėl produkto kaina bus tokia pati, kokią gavote iš savo pardavimų atstovo.

    • Į savo valdymo skydelį galite grįžti bet kuriuo metu. 

      Kompiuteryje viršuje dešiniajame kampe

      spustelėkite „Mano erdvė“, tada – „ManoPuratos namai“:

      Planšetiniame kompiuteryje arba mobiliajame telefone

      Spustelėkite piktogramą „Mano erdvė“.

    • Jei turite kelis pristatymo adresus, galite pasirinkti vieną iš jų pristatymui atsiskaitydami.

    • Užbaigus užsakymą, man pasiūlomos kelios pristatymo datos. Ar galiu pasirinkti kitą datą nei įprastai?

      Jūsų įprasta pristatymo diena lieka nepakitusi, net jei „MyPuratos“ platformoje jums siūlomos kelios datos.

      Jei turite klausimų dėl pristatymo datos, nedvejodami susisiekite su savo „MyPuratos“ atstovu.

      Jūsų atstovas taip pat galės jus informuoti apie pakeitimus, ypač valstybinių švenčių metu.

    • Kai įdedu produktus į krepšelį, matau animaciją, rodančią, kad produktas buvo pridėtas, bet po kurio laiko piktograma dingsta ir nebežinau, kurie produktai iš mano įprasto produktų sąrašo yra krepšelyje. Norėdami patikrinti, kuriuos produktus jau įdėjote į krepšelį, tiesiog spustelėkite piktogramą „Krepšelis“, esančią viršuje dešinėje. 

      Šiuo metu į krepšelį įdėti produktai nėra rodomi skiltyje „Mano įprasti produktai“.

    • 1. Įdėję visas norimas prekes į krepšelį, spustelėkite krepšelio piktogramą viršuje dešinėje. 

      2. Būsite nukreipti į „krepšelio“ puslapį. Norėdami pateikti užsakymą, puslapio apačioje spustelėkite „Užsakyti“. 

      3. Pasirinkite pristatymo ir atsiskaitymo adresus. Jei turite tik vieną adresą, spustelėkite „toliau“. Jei turite daugiau nei vieną adresą, rodyklėmis atidarykite išskleidžiamąjį meniu ir pasirinkite norimą variantą. 

      4. Pasirinkite kitą galimą pristatymo datą. Jei turite kelias galimas datas ir nesate tikri, kurią pasirinkti, susisiekite su savo atstovu. 

      5. Pamatysite puslapį su savo užsakymo santrauka. Pažymėkite langelį „Pareiškiu, kad perskaičiau ir sutinku su bendrosiomis pardavimo sąlygomis“ ir spustelėkite mygtuką „Užsakyti“, kad užbaigtumėte užsakymą. 

      6. Pamatysite patvirtinimo puslapį „Dėkojame už jūsų užsakymą!“ ir gausite patvirtinimo el. laišką.

    • Jei anksčiau pirkote iš „Puratos“, galite naudoti įprastus mokėjimo būdus ir apmokėti sąskaitas pagal sutartą mokėjimo terminą. Jei esate naujas klientas, galite atsiskaityti internetu. (kreditinės kortelės ir kt.)

    • Užbaigę užsakymą, pamatysite patvirtinimo puslapį „Dėkojame už užsakymą!“ ir gausite patvirtinimo el. laišką. 

      Jei užsakymo pabaigoje nematote šio pranešimo arba negavote patvirtinimo el. laiško, tai reiškia, kad jūsų užsakymas nebuvo perduotas ir nebus apdorotas. 

      Jei atlikote visus veiksmus, nurodytus skyriuje „Užbaigti užsakymą“, ir nematote patvirtinimo puslapio, susisiekite su mumis el. paštu.

    • Produktų pakuotė nurodyta produktų lapų skiltyje „Išsami informacija“ ir skilties „Mano įprasti produktai“ stulpelyje „Pakuotė“.  Norėdami įsitikinti užsakytu kiekiu, visada žr. skiltyje „Pakuotė“ nurodytą kiekį. 

      Neatsižvelkite į aprašyme pateiktą informaciją. Tai logistikos duomenys, kurie neatitinka kiekių, kuriuos galite užsakyti. 

      Pavyzdys: Vidutinio dydžio „Williams“ kriaušės lengvame sirupe, Italija. 

      Atsižvelgti į kiekį, nurodytą skiltyje „Pakuotė“: 1 skardinė. 

      Net jei aprašyme nurodyta dėžutė 6 x 2650 ml, pagrindinis kiekis yra viena skardinė, kaip nurodyta ant pakuotės. 

      Jei norite užsisakyti 6 skardines, turite pasirinkti 6 vienetus naudodami mygtuką „+“.

    • Skiltyje „Mano įprasti produktai“ galite rodyti 12, 24 arba 36 produktus puslapyje. 

      Kompiuteryje pasirinkite

      Norimą parinktį iš išskleidžiamojo meniu. 

      Planšetiniame kompiuteryje arba mobiliajame telefone

      Spustelėkite mygtuką „Ieškoti“ ir išskleidžiamajame meniu pasirinkite norimą parinktį.

    • Norėdami pridėti naują pristatymo adresą, susisiekite su mumis el. paštu arba telefonu.

    • Šią vietą naudokite tik su jūsų užsakymu susijusiems komentarams (pavyzdžiui: neradote prekės, esate laisvi tik po pietų ir pan.). 

      Jei turite kitų klausimų, naudokite kontaktinę formą.

    • „MyPuratos“ prietaisų skydelio kairėje esančiame meniu spustelėkite „Užsakyti pagal „Excel“". Galite vienu metu į krepšelį įtraukti kelis produktus importuodami „Excel“ failą į šį puslapį. Atlikite toliau nurodytus veiksmus: 

      1. Atsisiųskite „Excel“ failo šabloną. Šį šabloną galite naudoti produktams pridėti. Įsitikinkite, kad įvedėte teisingą kiekvieno produkto medžiagos numerį – nuorodos numerį. 

      Laukas „sutarties numeris“ yra neprivalomas. Galite jį ignoruoti, jei neturite sutarties. 

      Atsisiųsti 

      2. Išsiųskite failą.

       Įtraukę visus norimus produktus į „Excel“ failą, galite jį išsiųsti, kad pridėtumėte produktus į savo krepšelį. Spustelėkite „Užsakyti naudojant „Excel““, tada įkelkite „Excel“ failą. Importavimas gali užtrukti kelias minutes, priklausomai nuo produktų skaičiaus jūsų sąraše.

    • Puslapio viršuje, dešinėje, rasite mygtuką „Susisiekite“, kad patektumėte į kontaktinę formą. Ten rasite mūsų kontaktinį numerį, el. pašto adresą ir adresą. Taip pat galite užpildyti formą, kad susisiektumėte su mumis dėl konkrečių problemų. Mes su jumis susisieksime kaip įmanoma greičiau.

    • Norėdami pakeisti arba atšaukti užsakymą, susisiekite su mumis el. paštu arba telefonu.

    • Norėdami patekti į „MyPuratos“ valdymo skydą, spustelėkite „MyPuratos“ pagrindinį puslapį. Kairėje pusėje esančiame meniu spustelėkite „Mano užsakymas“. Ten galite peržiūrėti užsakymų sąrašą su siuntimo būsena. Norėdami gauti išsamesnės informacijos apie užsakymus, susisiekite su mumis el. paštu arba telefonu.

    • Kompiuteryje

      Naudokite kairėje esančius filtrus arba dešinėje esančią paieškos funkciją. Jei naudojate paieškos funkciją, įveskite norimą raktinį žodį ir spustelėkite didinamojo stiklo piktogramą (arba paspauskite „Enter“), kad pradėtumėte paiešką. 

      Planšetiniame kompiuteryje arba mobiliajame telefone

      Spustelėkite „Ieškoti“. Galite naudoti galimus filtrus arba ieškoti pagal raktinius žodžius.

    • 1. „MyPuratos“ meniu (šoniniame meniu kompiuteryje arba centriniame meniu mobiliajame telefone ar planšetiniame kompiuteryje) spustelėkite „Rasti produktą“. 

      2. Norėdami rasti produktą, galite naudoti paieškos juostą arba filtrus.