Užpildžiau registracijos formą savo kliento numeriu ir el. pašto adresu bei nustatiau slaptažodį. Tačiau spustelėjęs „pateikti registracijos užklausą“, gavau pranešimą, kad mano paskyros sukurti nepavyko ir kad turiu pateikti papildomos informacijos. Kuriant „MyPuratos“ paskyrą, patikriname, ar jūsų kliento numeris ir el. pašto adresas atitinka mūsų sistemoje įvestus duomenis. Tokiu atveju jūsų paskyra bus sukurta automatiškai.
Tačiau gali būti, kad jūsų nurodytas el. pašto adresas yra naujas ir nesutampa su anksčiau užregistruotu el. pašto adresu. Arba tiesiog jūsų el. pašto adresas niekada nebuvo registruotas mūsų sistemoje. Tokiais atvejais prašome pateikti papildomos informacijos, kad įsitikintume, jog užklausa pateikiama iš jūsų ir niekas nebando pasisavinti jūsų tapatybės. Gavę ir patikrinę šią papildomą informaciją, galėsime tęsti jūsų paskyros aktyvavimą. Jei po 3 ar 4 darbo dienų vis dar neturite prieigos prie „MyPuratos“, nedvejodami susisiekite su mumis el. paštu arba paprašykite savo atstovo atnaujinti jūsų paskyrą.