Koronaviruso protrūkis privertė vartotojus keisti savo gyvenimo būdą, valgymo bei apsipirkimo įpročius. Dabar vartotojai visame pasaulyje labiau rūpinasi savo sveikata, todėl sveika gyvensena yra neatsiejama sveiko maisto dalis.
Kas, pasak vartotojų, yra sveikas produktas? 2019 metais atlikta apklausa rodo, kad sveikesnis maistas yra tada, kai jame yra mažiau riebalų, mažiau cukraus, mažiau druskos. Šiandien vartotojams reikia ne tik pašalinti nepageidaujamus ingredientus, bet ir pridėti tuos, kurie yra sveiki bei skanūs. Remdamiesi įžvalgomis, gautomis iš mūsų pasaulinės tyrimų programos Taste Tomorrow, žinome, kad vartotojai visame pasaulyje ieško pyragų su daugiau vaisių, mažiau cukraus ir mažiau riebalų, taip pat duonos su daugiau grūdų ir didesniu skaidulų kiekiu.
Remdamiesi pastebėtomis tendencijomis, kepėjai turi persvarstyti kepinių pasiūlą bei gamybos procesus. Taigi dalinamės patarimais, kaip galima padidinti pardavimus, siūlant vartotojams sveikesnius gaminius.
„Taste Tomorrow“ apklausa rodo, kad 60% vartotojų mano, kad pridedant tokių ingredientų kaip rupūs grūdai į maistą, jis tampa sveikesnis, o daugiau nei 30% ieško grūdų ingredientų sąraše. Duona, turinti daug skaidulų ir turtinga grūdais, laikoma sveiku produktu. Vartotojai supranta visaverčių grūdų naudą sveikatai. Be to, grūdai suteikia papildomo skonio ir tekstūros kepiniams. Kodėl gi nepridėjus grūdų į saldžius kepinius, tokius kaip bandelės ir raguoliai?
Vartotojams labai svarbu, kad maisto produktai būtų ne tik sveiki, bet ir skanūs. Net ir turėdami finansinių sunkumų, 67% vartotojų yra linkę pirkti daugiau nedidelių skanėstų. Vartotojai žino, kad vaisiai jiems yra naudingi, todėl pridėjus daugiau vaisių į kepinius, juos paversime sveikesniais ir skanesniais.
Labiau nei bet kada anksčiau vartotojai nori būti informuoti ne tik apie produktą ir jo sudedamąsias dalis, bet ir iš kur yra gaunami ingredientai bei žaliavos, kaip gaminama produkcija, kokia technika yra naudojama. Taigi, būkite atviri apie naudojamus ingredientus ir pasidalykite meistriškumu bei gaminimo procesu!
Vartotojai nori mėgautis visaverčiais maisto produktais, pavyzdžiui, duona. Tendencijų ataskaita rodo, kad nuo pandemijos pradžios „Google“ paieškoje terminas „raugas“ išaugo 5 kartus. Vartotojas iš naujo atranda raugintą duoną dėl įvairių priežasčių: ji ne tik skani, bet ir laikoma sveikesne. Ar savo gaminių asortimente jau turite raugintos duonos?
Sveikata reiškia ne tik ingredientų pridėjimą ar pašalinimą, bet ir emocinę savijautą. Siūlykite mažesnes ar mažas porcijas savo populiarių saldžių kepinių bei desertų. Tokiu būdu vartotojams nereikia atsisakyti malonių skanių akimirkų!
Per pirmąjį „Covid-19“ karantiną IPSOS apklausė 28 000 žmonių visame pasaulyje. 79% šių vartotojų teigė ieškantys ne tik sveikesnių bet ir aplinką tausojančių produktų. Augalinių kepinių įdėjimas į asortimentą bus puikus atsakas į šią tendenciją.
Daugėja vartotojų , kurie nori įsigyti kepinius mažose amatų kepyklėlėse. Mažos kepyklėlės laikomos patikimiausia higienos ir maisto saugos apsipirkimo vieta. Labai svarbu, kad jūsų klientai žinotų apie sveikesnius gaminius, esančius jūsų parduotuvėje. Praneškite jiems, kurie iš kepinių yra su grūdais, kurie turi daugiau vaisių. Apie tai informuoti klientą galima keliais būdais:
Žmonės visame pasaulyje stengiasi gyventi sveikiau. Remdamasi šia tendencija „Puratos“ diegia naujoves, kad kiekvieną dieną galėtų pasiūlyti sveikesnių sprendimų ir taip padėti kepėjams. Kartu su jumis galime padėti vartotojams gyventi sveikiau!