Maistas jau nebėra tik priemonė pasimaitinti, jis tapo gyvenimo būdu. Daugybė tūkstantmečio kartos atstovų vadina save „foodies“ (liet. „maisto mėgėjais“). Jie nesibodi stovėti eilėje dėl tobulo pyragaičio, kavos ar sumuštinio. O naudodami grotažymes #food ar #forkyeah, per instagramą dalijasi savo atradimais su visu pasauliu. „Instagramiškas“ maistas (angl. instagrammable food)– ryškus mados klyksmas. Sužinokite daugiau apie šią tendenciją ir kuo ji gali būti jums naudinga.
Kiekvienais metais socialiniuose tinkluose paskelbiama milijonai maisto nuotraukų. „Instagram“ – pati populiariausia terpė skelbti vaizdingas patiekalų, užkandžių ar gėrimų nuotraukas. Taip yra dėl to, kad maistas tapo gyvenimo būdu, ypač tūkstantmečio kartai – t.y. žmonėms, kurių amžius svyruoja maždaug tarp 18-os ir 36-erių metų amžiaus. Jie visuomet ieško tobulo kadro – su idealiai sukomponuotu maistu, patiektu tobuloje lėkštėje ir tinkamoje aplinkoje. Jiems nieko nereiškia atsistoti ant kėdės ar stalo, kad gautų geriausią rakursą. Kai kurie nesijaudina nė dėl to, kad jų patiekalai ar gėrimai šio proceso metu atšals. Svarbiausia – tobulas kadras, kurį jie galės paskelbti Instagrame su grotažymėmis #food (liet. maistas), #instafood (liet. instamaistas) ar #forkyeah.
Ši tendencija pastaraisiais metais šovė aukštyn. Todėl restoranai, kavinės, kepyklėlės ir įvairios kitos maisto įstaigos pradėjo kitaip galvoti apie savęs pristatymą – ne tik per patiekalus ir produktus, bet ir interjerą, meniu ar net tualetą. Gali skambėti gana radikaliai, bet į tai verta dėti pastangas, nes žmonės, fotografuojantys jūsų parduotuvę ar restoraną, daro jums daug nemokamos reklamos! Dar vienas rezultatas – kad tampa lengviau pastebėti maisto tendencijas pačioje ankstyviausioje stadijoje. Instagramas pats kuria populiarias maisto idėjas – tokias kaip „Galaktikos" spurgos arba „Undinėlės" skrebutis.
Ar jums būtų įdomu gauti nemokamą savo produkto reklamą, pasinaudojant šia „instagramiško“ maisto banga? Štai keletas patarimų ir gudrybių, kaip galima pasinaudoti šia tendencija.
Nebūtina iš naujo kurti interjero, tačiau kruopščiai apgalvokite baldų, stalo įrankių, staltiesių, servetėlių bei stiklo indų pasirinkimą. Atkreipkite dėmesį ir į apšvietimą: nuotraukos geriausiai atrodo natūralioje šviesoje.
2015 metais Amerikos grilio restoranų grandinė investavo 750 000 dolerių, kad padarytų savo mėsainio bandeles „tinkamesnes“ Instagramui. Jie to pasiekė aptepdami bandeles specialiu glajumi, kad jos labiau spindėtų ir būtų patrauklesnės. Bet tas glajus brangus! Jei ir jūs norite, kad jūsų produktai trauktų akį, išbandykite Puratos „Sunset Glaze“ glajų. Jis saugesnis ir higieniškesnis nei kiaušinio trynys ir gali būti plačiai panaudotas.
Kai turėsite paskyrą Instagrame, maisto gerbėjai galės pažymėti jus kiekvieną kartą, įkėlę jūsų produkto nuotrauką. Tai suteiks jums papildomos reklamos. Nesinaudojate Instagramu? Štai keli svarbiausi patarimai:
Kadangi „instagramiškas“ maistas jau keletą metų yra labai madingas, internete galima rasti daug idėjų. Ieškokite įkvėpimo per paiešką, naudodami atitinkamas grotažymes. Arba sekite vieną iš šių įtraukiančių instagramo paskyrų:
Įkvėpimui šokolado gamintojams:
Įkvėpimui kepėjams:
Šaltiniai:
http://www.foodinspiration.com/2017-11-07-is-je-gerecht-instagrammable-/