„Taste Tomorrow“

Taste Tomorrow (liet. Skonis rytoj) - tai didelio mąsto vartotojų tyrimas, pirmą kartą atliktas 2012 metais, kartotas 2015 - 2016 m. 28 pasaulio šalyse. Trečiojo leidimo Taste Tomorrow pradėtas 2018 m. pabaigoje 42 pasaulio šalyse. Šių metų gegužės mėn. Taste Tomorrow tyrimas, bendradarbiaujant su rinkos ir socialinių tyrimų kompanija RAIT, atliktas Lietuvoje bei Estijoje. Šio tyrimo įžvalgos suteikia galimybę giliau pažvelgti į pasaulines ir vietines vartotojų elgsenos tendencijas, įvertinti, kaip su metais keičiasi vartotojų įpročiai. Mes apklausėme daugiau nei 18 000 vartotojų, siekdami išsiaiškinti jų pasirinkimo kriterijus, lūkesčius bei nuostatas duonos, konditerijos bei šokolado kategorijų atžvilgiu. Šio globalaus tyrimo rezultatai patvirtina, kad vartotojai nori pasisakyti, ko tikisi iš maisto produktų ateityje - tų, kurie dar tik pasirodys rinkoje. Sužinokite, kokios tos - naujos vartotojų taisyklės bei kokius "žingsnius" maiste jie diktuos. 

Pasaulinės ir vietinės tendencijos

Įvairūs straipsniai

Sveikas maistas - „mažiau“ ir „daugiau“ tuo pačiu metu

„Taste Tomorrow“, Mityba

Maistas vaidina svarbų vaidmenį suteikiant žmogui energijos ir sveikatos. Kadangi vartotojai labiau nei bet kada nori gyventi sveikiau, maisto svarba sparčiai auga.

Skonis tampa lemiamu veiksniu perkant duonos, konditerijos ir šokolado gaminius.

„Taste Tomorrow“, Vartotojų tyrimai

Skonis daugeliui vartotojų tampa svarbiausiu kriterijumi perkant duoną, konditeriją ir šokoladą.

Kuo gali būti naudinga „instagramiško“ maisto tendencija?

„Taste Tomorrow“

„Instagramiško“ maisto tendencija ir jos išnaudojimo galimybės

Tūkstantmečio kartos prioritetai

„Taste Tomorrow“, Vartotojų tyrimai

Tūkstantmečio kartos, gimusios tarp 1980-ųjų ir 2000-ųjų, elgsena maisto atžvilgiu.

Z karta ‒ karta, visada prisijungusi

„Taste Tomorrow“, Vartotojų tyrimai

Z kartos ‒ vartotojų, gimusių tarp 1996-ųjų ir 2010-ųjų, grupės ypatumai.

6 pasaulinės mažmeninės prekybos tendencijos

„Taste Tomorrow“

Dalinamės įžvalgomis apie mažmeninės prekybos tendencijas.

Vėliausi straipsniai