„Taste Tomorrow“

Taste Tomorrow (liet. Skonis rytoj) - tai didelio mąsto vartotojų tyrimas, pirmą kartą atliktas 2012 metais, kartotas 2015 - 2016 m. 28 pasaulio šalyse. Trečiojo leidimo Taste Tomorrow pradėtas 2018 m. pabaigoje 42 pasaulio šalyse. Šių metų gegužės mėn. Taste Tomorrow tyrimas, bendradarbiaujant su rinkos ir socialinių tyrimų kompanija RAIT, atliktas Lietuvoje bei Estijoje. Šio tyrimo įžvalgos suteikia galimybę giliau pažvelgti į pasaulines ir vietines vartotojų elgsenos tendencijas, įvertinti, kaip su metais keičiasi vartotojų įpročiai. Mes apklausėme daugiau nei 18 000 vartotojų, siekdami išsiaiškinti jų pasirinkimo kriterijus, lūkesčius bei nuostatas duonos, konditerijos bei šokolado kategorijų atžvilgiu. Šio globalaus tyrimo rezultatai patvirtina, kad vartotojai nori pasisakyti, ko tikisi iš maisto produktų ateityje - tų, kurie dar tik pasirodys rinkoje. Sužinokite, kokios tos - naujos vartotojų taisyklės bei kokius "žingsnius" maiste jie diktuos. 

Pasaulinės ir vietinės tendencijos

Įvairūs straipsniai

Kuo gali būti naudinga „instagramiško“ maisto tendencija?

„Instagramiško“ maisto tendencija ir jos išnaudojimo galimybės

Tūkstantmečio kartos prioritetai

Tūkstantmečio kartos, gimusios tarp 1980-ųjų ir 2000-ųjų, elgsena maisto atžvilgiu.

Z karta ‒ karta, visada prisijungusi

Z kartos ‒ vartotojų, gimusių tarp 1996-ųjų ir 2010-ųjų, grupės ypatumai.

6 pasaulinės mažmeninės prekybos tendencijos

Dalinamės įžvalgomis apie mažmeninės prekybos tendencijas.

Vėliausi straipsniai