Taste Tomorrow (liet. Skonis rytoj) - tai didelio mąsto vartotojų tyrimas, pirmą kartą atliktas 2012 metais, kartotas 2015 - 2016 m. 28 pasaulio šalyse. Trečiojo leidimo Taste Tomorrow pradėtas 2018 m. pabaigoje 42 pasaulio šalyse. Šių metų gegužės mėn. Taste Tomorrow tyrimas, bendradarbiaujant su rinkos ir socialinių tyrimų kompanija RAIT, atliktas Lietuvoje bei Estijoje. Šio tyrimo įžvalgos suteikia galimybę giliau pažvelgti į pasaulines ir vietines vartotojų elgsenos tendencijas, įvertinti, kaip su metais keičiasi vartotojų įpročiai. Mes apklausėme daugiau nei 18 000 vartotojų, siekdami išsiaiškinti jų pasirinkimo kriterijus, lūkesčius bei nuostatas duonos, konditerijos bei šokolado kategorijų atžvilgiu. Šio globalaus tyrimo rezultatai patvirtina, kad vartotojai nori pasisakyti, ko tikisi iš maisto produktų ateityje - tų, kurie dar tik pasirodys rinkoje. Sužinokite, kokios tos - naujos vartotojų taisyklės bei kokius "žingsnius" maiste jie diktuos.
„Taste Tomorrow“, Mityba
Maistas vaidina svarbų vaidmenį suteikiant žmogui energijos ir sveikatos. Kadangi vartotojai labiau nei bet kada nori gyventi sveikiau, maisto svarba sparčiai auga.
„Taste Tomorrow“, Vartotojų tyrimai
Skonis daugeliui vartotojų tampa svarbiausiu kriterijumi perkant duoną, konditeriją ir šokoladą.
„Taste Tomorrow“
„Instagramiško“ maisto tendencija ir jos išnaudojimo galimybės
„Taste Tomorrow“, Vartotojų tyrimai
Tūkstantmečio kartos, gimusios tarp 1980-ųjų ir 2000-ųjų, elgsena maisto atžvilgiu.
„Taste Tomorrow“, Vartotojų tyrimai
Z kartos ‒ vartotojų, gimusių tarp 1996-ųjų ir 2010-ųjų, grupės ypatumai.
„Taste Tomorrow“
Dalinamės įžvalgomis apie mažmeninės prekybos tendencijas.