To create the best finished goods and to anticipate what will come next, you need to know your consumer's needs and expectations. Taste Tomorrow is the world's largest bakery, patisserie and chocolate consumer survey conducted in 40 countries to gather data from over 17.000 consumers. Through in-depth insights into global and local consumer behaviours, attitudes and choices, this independent study carried out for Puratos offers a foodstep into the future, tracking the evolution of trends and unveiling new ones. The results? Fresh insights about health, convenience, experience, digital and more to stimulate innovation in the bakery, patisserie and chocolate sectors.
„Taste Tomorrow“, Mityba
Maistas vaidina svarbų vaidmenį suteikiant žmogui energijos ir sveikatos. Kadangi vartotojai labiau nei bet kada nori gyventi sveikiau, maisto svarba sparčiai auga.
„Taste Tomorrow“, Vartotojų tyrimai
Skonis daugeliui vartotojų tampa svarbiausiu kriterijumi perkant duoną, konditeriją ir šokoladą.
„Taste Tomorrow“
„Instagramiško“ maisto tendencija ir jos išnaudojimo galimybės
„Taste Tomorrow“, Vartotojų tyrimai
Tūkstantmečio kartos, gimusios tarp 1980-ųjų ir 2000-ųjų, elgsena maisto atžvilgiu.
„Taste Tomorrow“, Vartotojų tyrimai
Z kartos ‒ vartotojų, gimusių tarp 1996-ųjų ir 2010-ųjų, grupės ypatumai.
„Taste Tomorrow“
Dalinamės įžvalgomis apie mažmeninės prekybos tendencijas.