„Taste Tomorrow“

Taste Tomorrow (liet. Skonis rytoj) - tai didelio mąsto vartotojų tyrimas, atliktas 28 pasaulio šalyse 2015 m. Šio tyrimo įžvalgos suteikia galimybę giliau pažvelgti į pasaulines ir vietines vartotojų elgsenos tendencijas, įvertinti, kaip su metais keičiasi vartotojų įpročiai. Mes apklausėme daugiau nei 12 500 vartotojų, siekdami išsiaiškinti jų pasirinkimo kriterijus, lūkesčius bei nuostatas duonos, konditerijos bei šokolado kategorijų atžvilgiu. Šio „Taste Tomorrow" tyrimo rezultatai patvirtina, kad vartotojai nori pasisakyti, ko tikisi iš maisto produktų ateityje - tų, kurie dar tik pasirodys rinkoje. Sužinokite, kokios tos - naujos vartotojų taisyklės.

Pasaulinės ir vietinės tendencijos

Įvairūs straipsniai

Kuo gali būti naudinga „instagramiško“ maisto tendencija?

„Instagramiško“ maisto tendencija ir jos išnaudojimo galimybės

Tūkstantmečio kartos prioritetai

Tūkstantmečio kartos, gimusios tarp 1980-ųjų ir 2000-ųjų, elgsena maisto atžvilgiu.

Z karta ‒ karta, visada prisijungusi

Z kartos ‒ vartotojų, gimusių tarp 1996-ųjų ir 2010-ųjų, grupės ypatumai.

6 pasaulinės mažmeninės prekybos tendencijos

Dalinamės įžvalgomis apie mažmeninės prekybos tendencijas.

Vėliausi straipsniai

Infografikai

Trumpa Taste Tomorrow tyrimo santrauka

Sužinoti

Taste Tomorrow svetainė

Aplankykite www.tastetomorrow.com, kur rasite daugiau įžvalgų bei straipsnių pasaulinių maisto ir vartojimo tendencijų tema.

Apsilankykite svetainėje