„Taste Tomorrow“

KURIANT ATEITIES MAISTO REALYBĘ ŠIANDIEN

(Sveikas) sąmoningas vartojimas, augalinės kilmės produktai, meistriškumas... vartotojų elgesys nuolat keičiasi. 

Dėl šios priežasties daugiau nei prieš 10 metų mes sukūrėme savo vartotojų tyrimų iniciatyvą, pavadintą Taste Tomorrow. Mes stebime vietinius ir globalius vartotojų elgesio, požiūrio ir pasirinkimo pokyčius, naudodami interviu ir semantinę dirbtinio intelekto technologiją. Tai leidžia mums sekti tendencijų raidą ir atskleisti jas kepiniuose, konditerijoje ir šokoladuose. Be to, visi mūsų surinkti duomenys yra palaikomi mūsų pasaulinių tendencijų aptikimo tinklo, išsamių jutiminių tyrimų ir unikalios partnerystės su tyrėjais, skonių namais ir universitetais.

Rodyti vaizdo įrašą

KAIP TAI GALI PADĖTI JŪSŲ VERSLUI?

  • Visada būkite informacijos sūkuryje, žinokite apie naujausias tendencijas kepinių, konditerijos ir šokolado srityse. Tiek globaliai, tiek vietos lygiu.
  • Gaukite pasaulines perspektyvas apie šiuolaikinę maisto pramonę ir prognozes, kaip ji gali kisti rytoj. 
  • Gaukite naujausias įžvalgas ir rinkos informaciją iš bet kurios pasaulio vietos.
  • Būkite ryšyje su savo klientais ir atraskite naujas galimybes.
Jūs norite būti visada informacijos žinių sūkuryje apie naujausias tendencijas ir naujoves savoje srityje? Užsakykite pristatymą su naujausiomis įžvalgomis Taste Tomorrow tinklalapyje.

BŪKITE RYŠYJE SU SAVO KLIENTAIS

Ar norite naujų įžvalgų apie sveikatą, patogumą, patirtį, skaitmeną ir daugiau, siekiant skatinti naujoves kepinių, konditerijos ir šokolado srityje? Ar norite gauti daugiau informacijos apie mūsų pasaulinį vartotojų tyrimą? 

Džiaugiamės galėdami Jums padėti! Užpildykite kontaktinę formą ir mes susisieksime su Jumis artimiausiu metu

Įvairūs straipsniai
5 Didžiausios maisto tendencijos, kurias kiekvienas kepėjas, konditeris ir šokolado ekspertas turėtų žinoti
Taste Tomorrow vartotojų tyrimai padeda kepėjams, konditeriams ir šokolado ekspertams jausti pulsą. Norėdami išlikti žingsniu priekyje, pasinaudokite šiomis 5 pagrindinėmis tendencijomis, vyraujančiomis 2023-iaisiais ir tolismesnei ateičiai.
Maisto tendencijos visame pasaulyje: atraskite regioninius skirtumus
Mūsų Taste Tomorrow nuolat atlieka Dirbtinio Intelekto analizę, stebi milijonus su maistu susijusių socialinės žiniasklaidos įrašų ir paieškos užklausimų.
Sveikas maistas - „mažiau“ ir „daugiau“ tuo pačiu metu
Maistas vaidina svarbų vaidmenį suteikiant žmogui energijos ir sveikatos. Kadangi vartotojai labiau nei bet kada nori gyventi sveikiau, maisto svarba sparčiai auga.
Skonis tampa lemiamu veiksniu perkant duonos, konditerijos ir šokolado gaminius.
Skonis daugeliui vartotojų tampa svarbiausiu kriterijumi perkant duoną, konditeriją ir šokoladą.
Kuo gali būti naudinga „instagramiško“ maisto tendencija?
„Instagramiško“ maisto tendencija ir jos išnaudojimo galimybės
Tūkstantmečio kartos prioritetai
Tūkstantmečio kartos, gimusios tarp 1980-ųjų ir 2000-ųjų, elgsena maisto atžvilgiu.
Z karta ‒ karta, visada prisijungusi
Z kartos ‒ vartotojų, gimusių tarp 1996-ųjų ir 2010-ųjų, grupės ypatumai.
6 pasaulinės mažmeninės prekybos tendencijos
Dalinamės įžvalgomis apie mažmeninės prekybos tendencijas.
Skaityti daugiau straipsnių anglų kalba