(Sveikas) sąmoningas vartojimas, augalinės kilmės produktai, meistriškumas... vartotojų elgesys nuolat keičiasi.
Dėl šios priežasties daugiau nei prieš 10 metų mes sukūrėme savo vartotojų tyrimų iniciatyvą, pavadintą Taste Tomorrow. Mes stebime vietinius ir globalius vartotojų elgesio, požiūrio ir pasirinkimo pokyčius, naudodami interviu ir semantinę dirbtinio intelekto technologiją. Tai leidžia mums sekti tendencijų raidą ir atskleisti jas kepiniuose, konditerijoje ir šokoladuose. Be to, visi mūsų surinkti duomenys yra palaikomi mūsų pasaulinių tendencijų aptikimo tinklo, išsamių jutiminių tyrimų ir unikalios partnerystės su tyrėjais, skonių namais ir universitetais.
Ar norite naujų įžvalgų apie sveikatą, patogumą, patirtį, skaitmeną ir daugiau, siekiant skatinti naujoves kepinių, konditerijos ir šokolado srityje? Ar norite gauti daugiau informacijos apie mūsų pasaulinį vartotojų tyrimą?
Džiaugiamės galėdami Jums padėti! Užpildykite kontaktinę formą ir mes susisieksime su Jumis artimiausiu metu
Taste Tomorrow vartotojų tyrimai padeda kepėjams, konditeriams ir šokolado ekspertams jausti pulsą. Norėdami išlikti žingsniu priekyje, pasinaudokite šiomis 5 pagrindinėmis tendencijomis, vyraujančiomis 2023-iaisiais ir tolismesnei ateičiai.
Mūsų Taste Tomorrow nuolat atlieka Dirbtinio Intelekto analizę, stebi milijonus su maistu susijusių socialinės žiniasklaidos įrašų ir paieškos užklausimų.
„Taste Tomorrow“, Mityba
Maistas vaidina svarbų vaidmenį suteikiant žmogui energijos ir sveikatos. Kadangi vartotojai labiau nei bet kada nori gyventi sveikiau, maisto svarba sparčiai auga.
„Taste Tomorrow“, Vartotojų tyrimai
Skonis daugeliui vartotojų tampa svarbiausiu kriterijumi perkant duoną, konditeriją ir šokoladą.
„Taste Tomorrow“
„Instagramiško“ maisto tendencija ir jos išnaudojimo galimybės
„Taste Tomorrow“, Vartotojų tyrimai
Tūkstantmečio kartos, gimusios tarp 1980-ųjų ir 2000-ųjų, elgsena maisto atžvilgiu.