Nors vartotojai visuomet džiaugiasi galėdami paragauti skanių pyragų, kartais jiems gali būti sudėtinga apibūdinti ir įvertinti savo reakciją į juos. Be to, svarbu išsiaiškinti, kiek įtakos jiems renkantis produktą turi kiti elementai, tokie kaip vietovė ir socialinė aplinka, pateikta produkto informacija, tokia kaip etiketė, pakuotė ar prekės ženklas, ir kiek jie remiasi savo ankstesne patirtimi.
Išsiaiškinti vartotojų nuomonę – gana sunki užduotis, tačiau suprasti vartotojų prioritetus yra vienas esminių aspektų dirbdant su klientais.
„Puratos“ juslinės analizės laboratorijoje turime tiksliai sukalibruotus instrumentus, kuriais patyrę ekspertai tiria biologinę ir psichologinę reakciją į gaminių kvapus, išvaizdą ir tekstūrą. Paskui rezultatai analizuojami ir perduodami mūsų klientams, siekiant padėti jiems nuspręsti, ar jų siūlomi galutiniai produktai atitinka vartotojų reikalavimus ir lūkesčius.
Kaip patikimi partneriai inovacijų srityje neapsakomai džiaugiamės galėdami pasidalinti savo analizės metodais ir toliau dirbame siekdami giliau integruoti juslinę analizę ir mokyti savo klientų vidaus komandas.
Jeigu norite daugiau sužinoti apie tai, kaip „Puratos“ juslinė analizė gali padėti jūsų verslui, apsilankykite kontaktų skiltyje.